Součástí informačního systému Benefit 2000 PLUS je řešení pro firmy zabývající se poskytováním služeb v oblasti dopravy. Modul Spedice umožňuje evidenci, plánování a vyúčtování dopravních služeb. Optimalizuje procesy v životním cyklu objednávky na přepravu a snižuje celkové náklady na realizaci.
Evidence objednávek od zákazníků
Základní informace o požadované přepravě:
Evidence objednávek pro dopravce
Přehled provizí dispečerů
Evidence objednávek od zákazníků a objednávek pro dopravce nabízí různé pohledy na vyhodnocení rentability jednotlivých přeprav. Vyhodnocení práce jednotlivých dispečerů - evidence provizí, které lze použít pro následné odměňování pracovníků.
V neposlední řadě je zajímavá i informace o objemu přeprav přijatých od jednotlivých zákazníků nebo množství a hodnota přeprav, které byly disponovány jednotlivými dopravci.
Evidence faktur
Faktury lze rozdělit do více druhů.
Automatická tvorba faktur
Při vystavování faktur lze použít funkci, která automaticky naplní již jednou zaevidované informace na objednávce od zákazníka, jako je cena, splatnost, místa nakládky a vykládky...
Úhrady faktur
Systém Benefit 2000 Plus podporuje všechny známé možnosti úhrady faktur. (Hotově, Převodem, Zápočtem, Účetním dokladem ...)
Načítání úhrad z elektronických výpisů
Pro úhrady bankou je možno použít automatické načítání výpisů z internetového bankovnictví. Úhrady jsou automaticky párovány na vydané nebo přijaté faktury. Informace o úhradách faktur jsou v systému vždy aktuální
Účetní evidence a automatická tvorba účetních dokladů
Prvotní doklady (faktury), které vstupují do účetní evidence, jsou rozděleny do druhů. Pro jednotlivé druhy jsou definovány způsoby účtování. Zaúčtovat doklady lze hromadně a není nutné se věnovat každému prvotnímu dokladu.
Součástí informačního systému Benefit 2000 Plus je výstup pro daňový portál