Vztahy se zákazníkem - CRM

Modul je funkčně rozdělen na dvě části

  • Marketing
  • Vyhodnocení odbytových a finančních vztahů se zákazníky.

Část marketingová obsahuje:

  • evidence potenciálních zákazníků - základní údaje o firmě (název, adresa, IČO, URL adresa, druh zákazníka, region apod.
  • uživatelské stanovení hodnotících indexů potenciálních zákazníků,
  • stanovení uživatelských charakteristik zákazníků např. počet prodejen, počet zaměstnanců, obrat. apod.,- vytváření stromu charakteristik
  • seznam kontaktních osob zákazníka s uvedením funkce, telefonního čísla a e-mailové adresy,
  • kontakty se zákazníkem - záznam plánovaného  nebo provedeného kontaktu se provádí buď ručně nebo se načítá automaticky na základě zahrnutí zákazníka do marketingových akcí, tisk kontaktů,
  • seznam předaných materiálů, předané dárky,
  • marketingové akce - stanovení fází akce s uvedením, začlenění potenciálních či standardních partnerů do akce, tisk dopisů s adresou zákazníka, tisk štítků s adresami, rozeslání dopisů prostřednictvím e-mailu, zahrnutí partnera do následující fáze akce
  • přehledy - předané dárky, kontaktované osoby vybrané marketingové akce, přehled plánovaných kontaktů,
  • nástěnka se zobrazením plánovaných/ uskutečněných kontaktů,
  • převod potenciálního zákazníka do databáze obchodních partnerů.

Část vyhodnocovací  obsahuje:

  • výstupní sestavy zpracovávající údaje ze subsystémů Ekonomika, Obchod a Sklady a MTZ
  • platební kázně,
  • dodavatelské kázně,
  • objemu a sortimentu odběrů výrobků či zboží,
  • objemu reklamací, apod.